Jaaroverzicht 2015

De zon schijnt, buiten knalt er al wat vuurwerk, een beetje frisse wind.. het is toch echt 31 december & het aftellen naar het einde van 2015 & een nieuw begin van 2016 is begonnen!

Alle bruidsparen & families die ik dit jaar mocht vastleggen weten dat ik niet zo goed ben in "een aantal foto's " afleveren, kiezen is zo moeilijk als je zoveel mooie beelden van lieve mensen, blije momenten & af en toe een traan mag vastleggen. Meestal werden zij dan ook overdonderd met een grote lading beelden waarvan ik hoop dat zij nog heel veel jaar kunnen & mogen genieten, terugkijkend op die bijzondere dag, die mooie momenten.

Moeilijk om te kiezen....dus ook voor dit jaaroverzicht. Toch heb ik geprobeerd om er een aantal beelden uit te pikken; beelden waar voor bruidsparen & families en soms ook voor mij een verhaal achter zit, een extra toefje slagroom op de taart, dat ene bijzondere moment wat we hebben kunnen vastleggen.

Voor volgend jaar staan er al weer een tiental bruidsreportages gepland. Van mij mag 2016 snel gaan beginnen, dan kunnen we weer aan de slag om al die mooie, bijzondere, speciale, liefdevolle momenten vast te leggen! Ik kijk er naar uit ♥

Voor nu wil ik alle lieve bruidsparen, alle gezinnen & families & kids bedanken voor al die mooie momenten van 2015 & alle goeds voor 2016 ♥ ♥ ♥  Genieten jullie mee?