Jaaroverzicht ♥ trouwfotografie 2022

Ik kan het niet laten om ook dit jaar weer een verzameling te maken van de mooiste momenten van 2022. De mooiste, liefste, ontroerendste, bijzonderste, grappigste momenten van al ‘mijn’ lieve bruidsparen waar ik dit jaar hún mooiste dag van mocht vastleggen.

Dankbaar om zo dichtbij te mogen komen, opgenomen te worden in de familie & vriendengroep - want zo voelt het écht op die dag - om zo de échte momenten, de échte emoties vast te leggen die je meeneemt je hele verdere leven als herinnering.

Jaaroverzicht trouwfotografie 2022

Van trouwen op een kasteel tot in de eigen achtertuin, van trouwen in Amersfoort tot de Ardennen, van vroeg in de ochtend tot in de nachtelijke uurtjes, van dichtbij huis tot overnachten om er zo lang mogelijk bij te kunnen zijn, van tranen met tuiten tot een stiekeme traan van ontroering vanachter de camera… Wat maak ik ontzettend veel bijzonders mee ♥

Trouwen in 2023

Het eind van het jaar is een heerlijk moment om even al die herinneringen naar boven te halen want wat vliegt een jaar voorbij! Maar nu is het niet alleen het moment om terug te kijken en dankbaar te zijn maar ook een moment van vooruit kijken.

Vooruit kijken naar de bruiloften die nu al gepland staan voor 2023. En ook dat wordt weer een jaar met zoveel mooie dagen! Van de Brouwersdam tot Lelystad, van trouwen op het strand tot hier om de hoek. En hoe mooi om met elk bruidspaar de reis te maken van onze kennismaking tot het afleveren van het trouwalbum, het toetje op de trouwdag! Zo bijzonder om zo dichtbij betrokken te worden bij één van de mooiste dagen van jullie leven ♥ Ik kijk er nu al naar uit en kan niet wachten tot het trouwseizoen weer van start gaat!!

Maak er een schitterend 2023 van!!

Lieve groet,

Petra

beste trouwfotografie 2022

|| HET VALT HELEMAAL NIET OP DAT IEMAND FOTO’S VAN JE MAAKT